نوشته شده توسط : سلامت



جامع ترین و کامل ترین خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی) جان سی موون – میشل اس مینور ، ترجمه دکتر عباس صالح اردستانی – دکتر محمدرضا سعدی درفرمت ورد و پی دی اف(word – pdf)
خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده جان موون

این فایل، خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی) جان سی موون – میشل اس مینور ، ترجمه دکتر عباس صالح اردستانی – دکتر محمدرضا سعدی درفرمت ورد و پی دی اف(word – pdf) است که ۱۰ فصل اول این کتاب را از فصول ۱۶ گانه کتاب در حجم ۶۴ صفحه به بیان زیر خلاصه کرده است.

دانلود خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده جان موون
دانلود خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده

فصل اول : کلیات و تعاریف

فصل دوم : رفتار مصرف کننده و مدیر بازاریابی

فصل سوم: پردازش اطلاعات: درگیری ذهنی و ادراک

فصل چهارم: پردازش اطلاعات :حافظه و یادگیری شناختی

فصل پنجم: انگیزش مصرف کننده

فصل ششم: شخصیت و روان نگاشتی

فصل هفتم: شکل گیری و تغییر باور نگرش و رفتار

فصل هشتم: ارتباطات ترغیب کننده

فصل نهم: فرایندهای تصمیم گیری مصرف کننده

فصل دهم: پس از خرید: رضایت و وفاداری

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب انقلاب اسلامی محمدی” را در سایت پدیده فایل بخوانید .
خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده جان موون



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سلامت



دانلود کامل ترین و جامع ترین و باکیفیت ترین فایل خلاصه کتاب روشها و فنون تدریس دکتر حسن شعبانی

دو فایل آماده شده:
1- دانشجویان و کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه کتاب مهارتهای آموزشی و پرورشی( روشها و فنون تدریس) تالیف: دکتر حسن شعبانی و امان… صفوی می باشد که با فرمت پاورپوینت -ppt در حجم 372 اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.
2- این فایل شامل ۱۱۴ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf  تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد.
خلاصه کتاب فنون تدریس شعبانی

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf خلاصه کتاب روشها و فنون تدریس دکتر حسن شعبانی  می باشد.  امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

دانلود کتاب فنون تدریس حسن شعبانی / خلاصه
دانلود کتاب فنون تدریس حسن شعبانی

الف:تعریف یادگیری

مهارتهای خاصی می دانندو عده ای دیگر آن را انتقال مفاهیم علمی از فردی به فرد دیگر تصور می کنند.در این تعاریف مربی یا معلم نقش اساسی دارد و شاگرد چندان فعالیتی از خود نشان نمی دهد که باعث اختلال در امر یادگیری معنی دار میشود.

رفتارگرایان یادگیری را تغییر در رفتار قابل مشاهده و اندازه گیری تعریف می کنند و از دیدگاه مکتب گشتالت یادگیری کسب بینشهای جدید یا تغییر در بینشهای گذشته است .

آنچه در این دو تعریف مشترک است بحث تغییر است.کاملترین تعریفی که تا کنون از یادگیری توسط هیلگارد و مارکوئیز ارائه شده است عبارت است ازفرآیند تغییرات نسبتاُ پایدار در رفتار بالقوه فرد بر اثر تجربه .

آنچه این تعریف را متمایز کرده است در بر گرفتن موضوعات فرآیند،تغییر،نسبتاَ پایدار،رفتار بالقوه و تجربه است که مختصراَ هرکدام را تحلیل می کنیم.

۱-یادگیری یک فرآیند است چون مانند فرآیند،بر اثر تعامل دائم فرد با محیط ،همیشه و در همه جا به طور پیوسته و مستمر صورت می گیرد.

۲-یادگیری نوعی تغییر است اما نه هر تغییری بلکه تغییری که بتدریج حاصل شود و نسبتاَ ثابت و پایدار باشد.تغییرات و رفتار موردی،لحظه ای و تصادفی به هیچ وجه یادگیری نامیده نمیشود.

۳-بالقوه بودن عمل یادگیری اشاره به این موضوع دارد که همیشه یادگیری به یک رفتار بالفعل تبدیل نمیشود و قابل اندازه گیری نیست.

۴-یادگیری محصول تجربه است (تاًثیر متقابل فرد و محیط در یکدیگر) در واقع در این فرآیند کل شخصیت فرد در تمام ابعاد خود در فرآیند تعامل قرار می گیرد و تغییر پیدا می کند.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده جان موون” را در سایت پدیده فایل بخوانید .
خلاصه کتاب فنون تدریس شعبانی



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()